Hier vind je allerlei nuttige informatie over aankomst en vertrek.
Check in & out
Check in
Wij werken met digitale sloten en mailen je enkele dagen voor je verblijf de code met toelichting. Op de dag van aankomst werkt deze code vanaf 16:00 uur. Je kunt dus direct naar je villa of bungalow rijden en je auto daar parkeren.
Het is mogelijk dat we op basis van het type verblijf en de groepsgrootte vragen om een borg te betalen. Het bedrag is € 100 per verblijf.
Early check in
Zin om wat eerder te komen en langer van je eerste dag te genieten?
Dat kunnen wij ons goed voorstellen!
Neem gerust contact op met de gastenservice en vraag naar de mogelijkheden.
Gastenservice
De gastenservice is elke werkdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar via 0522 470 540. Je kunt de gastenservice ook bereiken per e-mail via info@markevanruinen.nl. Houd er wel rekening mee dat deze buiten kantooruren, in het weekend en tijdens feestdagen niet direct gelezen wordt.
De openingstijden van de receptie zijn wisselend.
Voor dringende zaken en storingen die niet kunnen wachten zijn we 24/7 bereikbaar via het storingsnummer 0511 20 20 31.
Mist er iets? Meldt dit meteen!
Voor aankomst hebben wij je accommodatie gecontroleerd om ervoor te zorgen dat deze schoon en compleet is. We zullen er alles aan doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Ben je toch ergens ontevreden over, dan vragen wij je om dit meteen te melden bij de gastenservice, of buiten werktijden bij het storingsnummer, zodat we het kunnen oplossen.
Belangrijke telefoonnumers
Landelijk noodnummer: 112
Huisarts: 0522 472 878
Apotheek: 0528 26 22 22
Tandarts: 0522 47 19 47
Dierenarts: 0528 371 291
Taxi: 06 2 632 632 5
We wensen je een fijn verblijf op ons park!
Nachtje extra?
Nog geen zin om terug te gaan? Dat kunnen wij ons goed voorstellen!
Aarzel niet om contact op te nemen met de gastenservice en vraag naar de mogelijkheden.
Houd er rekening mee dat dit afhankelijk is van de beschikbaarheid, dus wees er snel bij!
Check out
Op de dag van vertrek kan je tot 10:00 uur in de accommodatie blijven, daarna werkt de digitale code niet meer.
Als je borg hebt betaald, dan ontvang je dit bedrag, verminderd met eventuele kosten, binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
Comfort check out
Voor extra comfort kunnen wij het linnengoed voor je verzamelen en de vaatwasser uitruimen. Vraag bij de gastenservice naar de mogelijkheden.
Niet vergeten bij vertrek
We verzoeken je vriendelijk om de accommodatie als volgt achter te laten:
De meubels op dezelfde plaats als bij aankomst,
het bedlinnen en (indien gehuurd) bad- en keukenlinnen in de hal, maar moltons en matrasbeschermers op de bedden laten liggen (deze volgen een ander wasprogramma),
de vaatwasser leeg en servies, bestek en pannen schoon in de kast,
de koelkast leeg en schoon,
het aanrecht schoon,
de vloeren bezemschoon,
de prullenbakken leeg en het afval naar de milieustraat,
de sleutel van de berging en (indien aanwezig) van de fietsenberging of het buitenverblijf op de eettafel,
de verwarming ’s zomers op 10 graden en ’s winters op 15 graden en (indien aanwezig)
de sfeerhaard op waakvlam, de deuren en ramen gesloten.
Als we constateren dat je hier niet aan hebt voldaan, dan moeten wij helaas extra kosten in rekening brengen.
We wensen je een goede reis terug!